Regler kring avbokning av terminsridning

För att ha en plats till nästa termin behöver du inte anmäla dig igen,

utan du flyttas automatiskt över till nästa termin!

MEN

Du behöver AVBOKA ridplatsen om du ej kommer rida under kommande termin.

Du ska skriftligen säga upp din plats SENAST den 30 maj respektive 30 november, inför kommande termin.

(skrer via mail; admin@hjalmsattra.se Bekräftelse sker inom 1-3 arbetsdagar).

Uppsägning som sker i perioden 1/6  – 31/7 avseende höstterminen samt perioden 1/12 – 5/1 avseende vårterminen innebär att du är betalningsskyldig för halva terminsavgiften. 

När terminen startat har du bokat plats för hela terminen och är betalningsskyldig för hela terminsavgiften. 

Delbetalning av terminsavgift sker 30 maj resp. 30 november.        2000 kr betalas in till föreningen Hjälmsättra Kusk och Ryttare, bankgiro 882-0474. Skriv namn och ridgrupp.

Om ni har nya personuppgifter – maila admin@hjalmsattra.se

Hoppas på att återse er alla även fortsättningsvis!

Maud med personal

samt Alla Hästarna!

Det här inlägget postades i Regler kring uppsägning av plats. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *